Decrease Size Reset font to default Increase Size

Головне меню

Корисні посилання

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Миколаївська ОДА

ГУДС

МОЦСЗН

ТДІЗПП

Актуальні питання щодо звернення громадян

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до департаменту?
Миколаївська область, м. Миколаїв, вул..Фалєєвська, 14, 54001

Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Як дізнатися про наслідки розгляду звернення, надісланого на адресу Уряду?
Телефон для довідок за зверненнями громадян : 37-11-05
понеділок – четвер з 08.00. до 17.00.
п’ятниця з 08.00. до 16.00.

Як потрапити на особистий прийом до департаменту?
Особистий прийом громадян в департаменті проводиться щоденно, крім понеділка, святкових та вихідних днів, з 09.00. до 12.00, за адресою: м. Миколаїв, вул..Фалєєвська, 14
Особистий прийом директора та його заступників здійснюється згідно з графіками, які розміщені на цьому сайті.

Як і коли працює телефон довіри облдержадміністрації?
Телефон довіри облдержадміністрації (0512) 37-11-05) працює з 08.00. до 17.00. щоденно, крім вихідних та святкових днів, у п’ятницю з 08.00 до 16.00 години, обідня перерва з 12.00-12.45.

В якій термін розглядається звернення?
Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.
До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.


 
jigolo olmak istiyorum maltepe escort pendik escort alanya escort bostancı escort alanya escort bayan kartal escort