Decrease Size Reset font to default Increase Size

Головне меню

Корисні посилання

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Миколаївська ОДА

ГУДС

МОЦСЗН

ТДІЗПП

18 жовтня – Європейський день боротьби з торгівлею людьми.

 
На Миколаївщині відбулося засідання робочої групи

13 жовтня 2017 року відбулося засідання робочої групи з розгляду питань, пов’язаних з наданням дозволу на право користування пільгами з оподаткування, визначення доцільності надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі, цільової позики та дотації на створення спеціальних робочих місць для інвалідів підприємствам та організаціям громадських організацій інвалідів.
В ході засідання робочої групи було розглянуто питання щодо отримання дозволу на право користування пільгами з оподаткування Миколаївським учбово-виробничим підприємством Українського товариства глухих.
Підприємство відповідає критеріям, визначеним «Порядком надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007р. №1010, а саме середньооблікова чисельність інвалідів за І півріччя 2017 року становить 17 осіб, 65,4% від загальної кількості працюючих (згідно чинного законодавства не менше 50%); фонд оплати праці інвалідів за І півріччя 2017 року становить 50,7 % суми загальних витрат на оплату праці (згідно чинного законодавства не менше 25%); розмір середньомісячної заробітної плати інвалідів в еквіваленті повної зайнятості за І півріччя 2017 року становить 3289,60 грн. що не менше законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати; сума витрат підприємства з переробки (обробки, інших видів перетворень) сировини, комплектувальних виробів, складових частин, інших покупних товарів(надання послуг) безпосередньо підприємством становить 35,0%  загальних витрат на виробництво (згідно чинного законодавства не менше  8%).
За підсумками роботи робочої групи прийнято рішення щодо внесення пропозицій про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування.

 
Мінсоцполітики: Інформація щодо зарахування до стажу роботи періоду догляду за дитиною у контексті пенсійної реформи

У зв’язку з високою увагою громадськості до питання зарахування періоду догляду за дитиною до стажу, Міністерство соціальної політики офіційно повідомляє.
До страхового стажу зараховуються періоди, протягом яких особа підлягала загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за які щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до трудового стажу для призначення пенсії до 01.01.2004 року (дата набрання чинності Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”), зараховується до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.
Так, до 01.01.2004 року до трудового стажу включалися всі періоди перебування у трудових відносинах, в тому числі у періоди відпусток:
- для догляду за дитиною до 3-х років;
- у зв’язку з вагітністю та пологами;
- для догляду за дитиною згідно медичного висновку, але не більш як до досягнення дитиною шестирічного віку.
Також до трудового стажу до 01.01.2004 року включався час догляду непрацюючої матері за малолітніми дітьми, але не довше ніж до досягнення кожною дитиною 3-річного віку.
Починаючи з 01.01.2004 року, час догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку, зараховується до страхового стажу матері при умові, якщо особа доглядає за дитиною до досягнення нею трирічного віку та при умові отримання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. З 1 січня 2005 року внески за ці періоди сплачуються за рахунок коштів державного бюджету.
Сплата внесків за періоди перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами проводиться з 1 липня 2013 року.
Також, Законом України „Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення пенсій” передбачені положення щодо врахування при визначенні права на призначення пенсії за віком зокрема періодів:
- перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами з 1 січня 2004 року по 30 червня 2013 року включно;
- перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з 1 січня 2004 року до часу запровадження сплати страхових внесків за жінок, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

 
На телеканалі «Миколаїв» говорили про захист трудових прав осіб з інвалідністю

З метою реалізації творчих і виробничих здібностей осіб з інвалідністю та з урахуванням індивідуальних програм реабілітації їм забезпечується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом.
Саме про це йшлося сьогодні, 12 жовтня 2017р., на телеканалі «Миколаїв», гостею якого була заступник директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Єльчієва Оксана Русланівна.
На початку передачі Оксана Русланівна зазначила, що права громадян, у тому числі людей з інвалідністю, на працю закріплені у статті 43 Конституції України, у якій, зокрема, визначено, що “кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується”. Будь-яка людина, що має будь-яку групу інвалідності, має право на працю.
Забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання  роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.
Працевлаштовувати інвалідів зобов’язаний кожен роботодавець, виходячи з цілої низки правових норм і законів, зокрема, Кодексу законів про працю України, Законів України «Про основи соціальної захищеності в Україні», «Про охорону праці» та ін.
Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Інвалідам, які не мають змоги працювати на підприємствах, в установах, організаціях, державна служба зайнятості сприяє у працевлаштуванні з умовою про виконання роботи вдома.
Єльчієва О.Р. повідомила, що в області прийнята Програма зайнятості населення Миколаївської області на період до 2017 року.
В цій програмі передбачені заходи щодо взаємодії органів виконавчої влади, профспілок та обласної організації роботодавців з питань професійної реабілітації осіб з інвалідністю, збереження та створення нових робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, тощо.
За станом на 01 жовтня 2017 року в області укладено та зареєстровано 4371 колективний договір. Діючими колективними договорами охоплено 266,3 тис. (99,9 %) працюючих на підприємствах, в установах та організаціях області.
При повідомній реєстрації колективних договорів управліннями соціального захисту населення всіх рівнів звертається увага на необхідність передбачення в колективних договорах положень цієї обласної Угоди.
Слід відмітити, що за 9 місяців 2017 року в області працевлаштовані 67 осіб з обмеженими фізичними можливостями. Крім того 77 осіб з обмеженими фізичними можливостями пройшли професійне навчання с метою подальшого працевлаштування.
Також під час передачі Оксана Русланівна дала роз’яснення на такі питання як: чи існує норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів; чи передбачені санкції за недотримання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів; які документи має подати роботодавцю особа з інвалідністю при працевлаштуванні; додаткові гарантії та привілеї для працівників з інвалідністю; яку відповідальність несуть керівники підприємств, установ та організацій за використання праці осіб з інвалідністю без належного оформлення трудових відносин.

 
На Миколаївщині пройшов семінар «Протидія торгівлі людьми та надання допомоги і захисту особам, що постраждали від неї»

12 жовтня 2017 року на базі Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій пройшов тематичний короткотерміновий семінар: «Протидія торгівлі людьми та надання допомоги і захисту особам, що постраждали від неї» за участю спеціалістів по роботі з сім’єю управлінь праці та соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) рад.
У ході семінару учасники під час інформаційних лекцій мали змогу прослухати такі питання як: організація роботи щодо попередження та активізація роботи у сфері протидії торгівлі людьми, діяльність органів внутрішніх справ України у боротьбі з торгівлею людьми, а під час практичних занять - ознайомитись з основними принципами та правилами проведення інтерв’ю, тактикою опитування, прямими та непрямими індикаторами (ознаками) ситуації торгівлі людьми.

 
З Днем Захисника України!

 
Уряд вніс зміни до порядку надання пільг із придбання твердого палива та скрапленого газу

picПостановою Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до Порядку надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам” передбачено щомісячне подання сільськими, селищними, міськими радами списків отримувачів пільг до органів соціального захисту населення, а також установлено, що протягом місяця з дати отримання заяви або списку пільговиків орган соціального захисту населення призначає пільгу на придбання твердого палива і скрапленого газу та в 10-денний термін інформує про це пільговика.
Цю постанову Кабінету Міністрів України прийнято з метою  встановлення чітких термінів формування списків пільговиків на придбання твердого палива та скрапленого газу, призначення відповідних пільг та інформування про це пільговиків.
Порядком надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу  за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 77, такі терміни не було визначено.
Реалізація урядового проекту дасть змогу забезпечити встановлення термінів формування сільськими, селищними, міськими радами списків отримувачів пільг із придбання твердого палива та скрапленого газу.

 
На Миколаївщині пройшов семінар «Організація роботи з питань реабілітації, обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці»

09 жовтня 2017 року на базі Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій пройшов тематичний короткотерміновий семінар: «Організація роботи з питань реабілітації, обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці» за участю спеціалістів з питань реабілітації та обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці  управлінь соціального захисту населення області.
У ході семінару учасники під час інформаційних лекцій мали змогу прослухати такі питання як: забезпечення осіб з інвалідністю, учасників АТО та інших осіб технічними та іншими засобами реабілітації; соціальна реабілітація дітей з інвалідністю; професійна адаптація учасників антитерористичної операції, а під час практичних занять – питання санаторно-курортного лікування та психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції; санаторно-курортного лікування учасників ветеранів війни, інвалідів загального захворювання та з дитинства, інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку; забезпечення осіб з інвалідністю спецавтотранспортом; ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності.

 
На радіоканалі «92-FM» розглянули питання соціального партнерства

picСоціальне партнерство – це взаємодія декількох елементів (зазвичай представників влади та громадських організацій з боку працівників та роботодавців) для вирішення спільних завдань. Науковці наголошують на тому, що соціальне партнерство є дієвим механізмом для врегулювання питань як в сфері соціально-трудових відносин, так і в більш широкому розумінні.
Саме про це йшлося сьогодні, 05 жовтня 2017р., на радіоканалі «92-FM» у програмі «Діалоги», в якій взяла участь начальник управління праці та зайнятості департаменту  соціального захисту населення облдержадміністрації Орещак С.М.
Як зазначила на початку передачі Світлана Миколаївна, це питання є на сьогодні дуже актуальним. Актуальність питання викликана пошуком ефективного, прозорого та гнучкого   механізму виконання переданих  від державних органів органам місцевого самоврядування значних повноважень та бюджетів в умовах анонсованої децентралізації влади в Україні, зокрема в трудовій сфері.
Колективний договір – це  нормативний акт соціального діалогу, що укладається між роботодавцем з однієї сторони і трудовим колективом. Представниками трудового колективу можуть виступати один або кілька профспілкових органів, а у разі відсутності таких органів - представники працівників, обрані і уповноважені ними.
Колективний договір укладається на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності і господарювання, які використовують найману працю і мають право юридичної особи. Договір може укладатися в структурних підрозділах підприємства в межах компетенції цих підрозділів.
Необхідно зазначити, що  існує низка інших законодавчих актів, що регулюють ті чи інші моменти, пов'язані з формуванням положень колективного договору. Є багато правових норм, що просто не можуть діяти, якщо вони не закріплені в колективному договорі.
Наприклад,  згідно з Законом України «Про відпустки» до колдоговору необхідно включати положення щодо тривалості надання додаткової відпустки за шкідливі і важкі умови праці (це стаття 7), за особливий характер праці, за ненормований робочий день (стаття 8).  Відповідно до Закону України «Про оплату праці» щодо термінів виплати заробітної плати, відповідно до Закону України «Про охорону праці» - щодо відрахувань на охорону праці.
Важливо знати, що колективний договір укладається з дотриманням норм чинного законодавства. Положення і норми колективних договорів, що погіршують порівняно з чинним законодавством становище працівників, є недійсними. Такі положення забороняється включати до колективних договорів.
Як повідомила Орещак С.М., відповідно до моніторингу, який здійснюють установи соціального захисту населення,  в області уклали колективні договори  4,3 тис. підприємств, установ та організацій. Така кількість колективних договорів пройшла повідомну реєстрацію в районних і міських установах соціального захисту населення. Діючими колективними договорами охоплено майже 274 тисячі працюючих.
На початку нового календарного року представникам трудових колективів та керівникам підприємств, установ та організацій, які використовують найману працю і мають права юридичної особи, необхідно прискорити роботу щодо укладення нових чи внесення змін і доповнень до діючих колективних договорів, та провести їх реєстрацію в органах виконавчої влади.
Світлана Миколаївна наголосила на тому, що за інформацією щодо укладання та інших питань колективно-договірного регулювання трудових відносин можна звертатися до районних і міських управлінь соціального захисту населення.
Також під час передачі були дані роз’яснення на такі питання як з чого розпочинається робота по укладенню колективних договорів; чи можна вносити зміни до колективного договору; чи може колективний договір передбачати додаткові порівняно з чинним законодавством гарантії; строки дії колективного договору; чи передбачена відповідальність за невиконання колективного договору; якими органами виконавчої влади проводиться реєстрація колективних договорів.

 
На телеканалі «Так-ТВ» говорили про різницю між укладанням трудового договору та цивільно-правового договору при оформленні трудових відносин.

picОсновним законодавчим актом України є Конституція, на якій базується все законодавство, у тому числі і законодавство про працю.
Статтею 43 Конституції України визначено, що кожен має право на належні, безпечні і здорові  умови  праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Держава при цьому повинна створювати умови, необхідні громадянинові для повної реалізації своїх прав. Поняття трудового договору визначено статтею 21 Кодексу законів про працю України.
Саме про це йшлося сьогодні, 04 жовтня 2017р., на телеканалі «Так-ТВ», гостею якого була заступник директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Єльчієва Оксана Русланівна.
На початку передачі Оксана Русланівна зазначила, що при прийнятті на роботу між працівником і роботодавцем виникають трудові відносини. Виконання робіт, надання послуг громадянами може здійснюватись як на підставі трудового договору, так і на інших юридичних підставах, зокрема, на підставі цивільно-правового договору. Найбільш поширеними видами цивільно-правових договорів є договір підряду та договір про виконання послуг.
Відмінності договорів цивільно-правового характеру від трудових договорів полягають в тому, що перші регламентуються Цивільним кодексом України, а трудові договори - Кодексом законів про працю України.
Загальне поняття цивільно-правового договору визначено в статті 626 Цивільного кодексу України - це є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків.
При укладанні цивільно-правової угоди (договір підряду, договір про надання послуг) відносини сторін регулюються нормами цивільного законодавства, одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а інша сторона повинна прийняти й оплатити виконану роботу.
За цивільно-правовим договором виконавець робіт, на відміну від найманого працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, наказ (розпорядження) про прийом на роботу не видається, запис в трудову книжку не вноситься.
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з передаванням її результату замовникові (ст. 837 ЦКУ).
За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 ЦКУ).
Сторонами цивільно-правових угод є замовник і виконавець, а не працівник і власник (роботодавець).
Виконавцем робіт за цивільно-правовою угодою може бути як громадянин, так і організація, які до штату роботодавця не включаються. Вони самостійно вирішують питання свого виробничого процесу, виконують роботу на свій ризик.
За цивільно-правовою угодою виконавець робіт (послуг) отримує за виконану роботу винагороду, розмір і порядок виплати якої визначається сторонами у договорі за взаємною згодою. Законодавчі гарантії щодо оплати праці на виплату винагороди не поширюються.
У разі порушення законодавства про оплату праці працівник має право звернутися до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної плати без обмеження будь-яким строком, а при невиконанні умов цивільно-правового характеру в строки позовної давності визначені Цивільним Кодексом України (загальна тривалість складає 3 роки).
Також під час передачі були дані роз’яснення на такі питання як в якій формі укладаються трудові та цивільно – правові договори, на який строк може бути укладений трудовий договір та цивільно-правовий договір, з якого віку особа може укласти трудовий договір, цивільно-правовий договір, яким чином здійснюється оплата праці за трудовим договором, на кого покладається ризик негативних наслідків роботи при укладанні цивільно-правового договору та трудового договору, які переваги працівника при укладанні трудового договору, яку відповідальність несуть керівники підприємств, установ та організацій за використання праці громадян без належного оформлення трудових відносин.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 67

Увага!

Оголошується проведення конкурсу із залученням бюджетних коштів для надання соціальних послуг

Детальніше...

pic

Детальніше...

Оголошення про проведення громадського обговорення

детальніше...

Все про субсидії

Громадське обговорення

До уваги громадян пропонуються проекти положень про психоневрологічні інтернати

Детальніше...

Оголошеня

Шановні громадяни!
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації запрошує Вас розглянути проекти обласних програм "Безбар’єрна Миколаївщина" на період до 2020 року, Комплексної програми соціального захисту населення "Турбота" на період до 2020 року”  та Комплексної програми підтримки сім`ї та дітей, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в Миколаївській області на 2017-2021 роки

Детальніше...

Оголошення

«Гаряча лінія голови Миколаївської облдержадміністрації»

працює у будні дні з 8 до 17 години

Телефон

0800 502 191

Шановні громадяни!

Кожного вівторка та п’ятниці з 9.00 до 12.00 години у Департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації (м.Миколаїв, вул. Акіма, 2) проходить особистий прийом громадян з числа внутрішньо переміщених осіб радником Міністра соціальної політики України з питань внутрішньо переміщених осіб у Миколаївській області Макаровою Валентиною Миколаївною.

jigolo olmak istiyorum maltepe escort pendik escort alanya escort bostancı escort alanya escort bayan kartal escort